8 Nisan 2007 Pazar

Dere geçerken at değiştirilmez!!!

Çok yazık oldu. Teknik heyetin değişmesi bu takımın küme düşmesi demek. Yeni teknik direktör ne yapabilecek. Sayın yönetim 20 puanı bu teknik heyet aldı bunu unutmayın. Daha 5 tane maç vardı bu teknik heyet ile kümede kalabilirdik. Ancak kümede kalmamız mucizelere kaldı.

Nazilli Belediyespor için bir web sitesi bile kurmadınız. Sadece demeç verip duruyorusunuz. Başka bildiğiniz birşey yok. Yönetimi bu teknik heyeti gönderdiği için iyi yapmadığını söylüyorum. Şimdilik başka birşey söylemiyorum.

Amatör olarak bu web sitesini kurdum. Bu siteyi görmemeniz mümkün değil bir teşekkür bile etmediniz. Sitedeki haberler belki alıntı ancak Nazilli'den 560 km uzaklıktan ancak bu kadar olabiliyor. Yine de küme kalabileceğimizi umuyorum.

2 yorum:

  1. Bu takım kurtulacak,, başka yolu yok.. Başkan kendi istifa edeceğine kolayını bulup hocaları gönderdi,, insan bi bakar,, hata bende demi war die,, o kadar hoca geldi gitti,, sen hala yerindesin başkan.. demekki onca hocada hata olmayabilirdi,, hata sende galiba başkan sende.. bende Ankaradan takımı destekliyorum ve arasıra hem Nazillide ki hem de deplasmanki maçlarına gidiyorum,, ama artık sabrımız taşıyo,, bu takımı ligte tutun..

    YanıtlaSil
  2. Nevzat arkadaşım inşallah takımımız ligde kalır. Senden başka yorum yapan da yok. Çok teşekkür ediyorum. Selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil