20 Haziran 2008 Cuma

Genel Kurul Yapıldı.

"Başkanlığı bırakıyorum"
Nazilli Belediyespor'da, kulübün olağanüstü genel kurulu yapıldı. Kulüp başkanı Ali Yüksel, "İşlerim nedeniyle başkanlığı bırakıyorum. Fakat 24 saat Nazilli Belediyespor'un emrindeyim" dedi.

Nazilli Belediye Sarayı Tiyatro Salonu'nda yapılan kurulda divan başkanlığını, Nazilli Belediye Başkanı Aytekin Kaplan yaptı.Kurulda konuşan kulüp başkanı Ali Yüksel, 10 yıllık başkan yardımcılığı ve 2 yıllık başkanlık döneminde, yönetim kurulu üyeleriyle birlikte Nazilli Belediyespor için canla başla çalıştıklarını söyledi.Ligin son haftasındaki Denizli Belediyespor karşılaşmasını yitirmeleri nedeniyle TFF 2. Lig'e çıkamadıklarını hatırlatan Yüksel, ''İşlerim nedeniyle başkanlığı bırakıyorum. Fakat 24 saat Nazilli Belediyespor'un emrindeyim. Nazilli Belediyespor'un İkinci Lig'e çıkması için ne gerekiyorsa yapmaya hazırım'' diye konuştu.Konuşmanın ardından yapılan seçimle 44 kişilik yeni yönetim kurulu belirlenirken, yönetim kurulunun, gelecek hafta yapacağı toplantıyla da yeni başkanı seçeceği bildirildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder