23 Kasım 2009 Pazartesi

Neden Bu Durumdayız?

5-6 Sene önce kendi sahamızda yendiğimiz bazı rakiplerimiz Manisaspor, Eskişehirspor Süper ligde top koştururken bizim bu duruma düşmemiz bize reva mı? Bucaspor'da Birinci Lig'de top koşturuyor. U 18 Takımımız Süper Lig temsilcisi Manisaspor gençlerini 2-0 yenerken toplama takım yerlerde sürünüyor. Kardeş sitemiz nazillibelediyespor.org'de İstanbul'dan yazan bir futbolcu kardeşim herşeyi açıklığıyla anlatıyor.

Neden mi bu durumdayız işte yanıtı.

Nazilli’ye gelmiş İstanbul’da oturan bir futbolcu olarak Nazilli Belediyspor’u takip etmekteyim ve Candemir abinin yazdıklarını okuduktan sonra abi diyorum çünkü 20 yaşımdayım daha söylediklerinin hepsine katılıyorum ve şunu söylüyorum.

Sezon öncesi İstanbul’dan kalkıp birinin vasıtasıyla Nazilli’ye geldik 5 İstanbul’lu futbolcu olarak bize tabi burada kimsenin suçu yok. Takımla antrenmana çıkacaksınız diyen aradaki arkadaş baktık ki bizi seçmeye göndermiş neyse dedik sağ olsun Nazilli'li bir abimiz bize 5 gün boyunca çok iyi baktı derken çıkıp 30 dk top oynadık o sezon öncesi yeni gelen plaj voleybolu hakemine benzeyen ismini telaffuz bile edemediğim hoca sözde seçmedekileri izliyor başkanın dikkatini çektim bana hocaya da danışacağız dendi diğer arkadaşlarım İstanbul’a döndü ben bir gün daha kaldım ama hiç kimse ilgilenmedi orada işte futbolcuların aldığı rakamları duyunca dedim nerdeyiz yaa Real Madrid’te falan mı ya da gelen futbolcular dünya starı mı bu paraların 20 misli aşağısına İstanbul’daki takımlar 2 nci Lig B ye takım yapıyorlar he para her şeydir ama başarı değildir. Neyse onu da geçtik o bize 5 gün bakan abim sağ olsun uğurladı beni İstanbul’a gidene kadar o 12 saat yol da düşünmediğim şey kalmadı nasıl bir komite nasıl bir hoca nasıl bir görüş açısı nasıl bir takım? Tabi benim gibi oraya Türkiye’nin 4 bir yanından bir sürü topçu geldi ve ben şimdi sormak isterdim oraya gelen seçmedeki topçuların hiçbiri mi bu müthiş takımınızda oynayamazdı ya da oradan bedava transfer edeceğin adamlar ya bunlar hiçmi 4-5 tane adam alamadınız tabi para çok ya ALLAH daha çok versin. Ama yazık oraya gelen taraftarlara yazık ne topçular var madem verim alamadın çık bari paf takımındaki çocuklarla onlar piyasa yapsın o da olmaz dimi? Para vermişsin oynatacaksın ben şahsen şu anki hocaya kızamıyorum çünkü sezon başındaki hocanın meyveleri bu takım şu anki hoca o arızaları gidermeye çalışıyor bence çok ta zor olacak. Alınan topçular kariyerliymiş eee napcaksın o topçuyu o topçunun umrandı mı Nazilli düşmüş kalmış o parasına bakar sen düşsen de o adam seneye gideceği takım bulur ....e sende bu adamdan sahada nasıl %100 verim alacaksın alamazsın çünkü o parasını almış rahat onun arkasında bekleyen genç çocuk öyle bekler yazık değil mi.....ya hem sonuçta ne yani bu ya 3.ligi ingiltere premier ligi yapmaktaki maskat nedir yani yaa bunu da anlamış değilim ....neyse şimdi millet ordan geldin sallıyosun demesin buyrun işte o müthiş takım ben seyirciler adına üzülüyorum emek verenler adına üzülüyorum inşallah doğru işler olur inşallah o gönül verenler mutlu olur eee biri de söylesin biz mi İstanbul’dan kalkıp gelmekte hatalıyız yoksa bizi geri gönderenler mi.


Teşekkürler Erdi Ayaz, Teşekkürler nazillibelediyespor.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder