30 Eylül 2012 Pazar

Nazilli Belediyespor'da kongre kararı alındı.


Nazilli Belediyespor'da yönetim kurulu olağanüstü kongre kararı aldı.

Kulüp başkanı Vahit Aysan, gazetecilere yaptığı açıklamada, işlerinin çokluğu nedeniyle kongrede yeniden aday olmayacağını ve taraftarlara verdikleri şampiyonluk sözünü de yerine getirdiklerini söyledi. 

Aysan, ''Yönetim kurulumuzdaki arkadaşlarla çok güzel bir takım oluşturduk. Takımımız şampiyon olarak bir üst lige çıkmayı başardı. Ben de görevimi tamamladım. Takımımızın şampiyon olmasının ardından tekrar aday olmayacağımı belirtmiştim. Gönlüm yine Nazilli Belediyespor'da'' dedi. Nazilli Belediyespor'un olağanüstü kongresi, 30 Ağustos Perşembe, yeterli çoğunluğun sağlanamaması halinde ise 6 Eylül Perşembe günü Nazilli Esat Ergüler Tesislerinde yapılacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder