11 Ocak 2015 Pazar

Yunus İçuz futbolu bıraktı..

Nazilli Belediyesporlu futbolculardan Yunus İçuz, futbolu bıraktığını açıkladı.

İçuz, gazetecilere yaptığı açıklamada, Nazilli Belediyespor'a sezon başında Kırklarelispor'dan transfer olduğunu, geçirdiği sakatlığın ardından iyileştiğini ve Ankaragücü maçında sahaya çıktığını anlattı.

Bu karşılaşmada yeniden sakatlandığını, tedavinin sonuç vermemesi üzerine futbolu bırakmaya karar verdiğini dile getiren İçuz, "Kararımı kulüp yönetimine bildirdim. Nazilli Belediyespor'da daha iyi işler yapmak isterdim. Çünkü Nazilli'yi ve takımı çok sevmiştim. Tüm taraftarlarımız hakkını helal etsin. Ben de onlara hakkımı helal ediyorum. Taraftarın bu güzel takıma sahip çıkmasını temenni ediyorum" diye konuştu.

Kaynak : ajansspor.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder