19 Nisan 2015 Pazar

Başkan Alıcık, “Yalnız bırakıldık, desteğimi çekiyorum”

Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup takımlarından Nazilli Belediyespor Onursal Başkanı Haluk Alıcık, ilçe halkının futbol takımına sahip çıkmamasından dolayı sitemde bulunarak, “Benim gibi bir spor adamını futboldan soğuttular. Artık futboldan zevk alamaz duruma geldim. Play-off’a kalmadığımız takdirde desteğimi çekerek onursal başkanlık görevini bırakıyorum" dedi.

Nazilli Belediyespor Onursal Başkanı Haluk Alıcık, son günlerde takım içinde ve dışında yaşanan sıkıntılardan dolayı teknik heyet ve futbolcular ile bir toplantı gerçekleştirdi. 6 yıl içinde Nazilli Belediyespor’a ailesinden daha fazla zaman harcadığını ifade eden Alıcık, bunun karşılığında hiçbir vefa örneği göremediğinden yakındı. Alıcık, ayrıca ilçe halkının, esnafının ve kamu kurum ve kuruluşlarının takımına gönülden sahip çıkmadığını hatırlatarak, yıllardan beridir kulübün iki-üç kişinin omuzlarında olduğunu belirtti. Alıcık, 'Toplantı sırasında futbolculara play-off’a kalınmaması durumunda desteğini bırakacağım' dedi.
Nazilli’ye ve Nazilli Belediyespor’a olan sevdamız ölünceye kadar sürecek diyen Başkan Alıcık; "Belediye Başkanı olmadan öncede takımımıza destek veriyordum. Çünkü kendimde bu takımda oynadım. Nazilli Belediyespor bir şehir takımıdır. Biz bütün halkımızın bu takıma sahip çıkmasını istiyoruz ama ne yazık ki bir sıkıntı olduğunda bu hemen bizim üzerimize kalıyor. Birkaç kişinin üzerinden kulüp yönetilemez. Bu bakış açısını değiştirmemiz gerekiyor. İnanın artık yorulduğumu hissediyorum. Sahaya gidiyorsunuz taraftar grupları ayrı ayrı tam bir birlik yok. Basına bakıyorsunuz takıma olan sevgi ve saygı üst düzeyde değil. Futbolculara bakarsak, onlarda da tam bir aile bağı olduğunu göremiyorum. Bunların üstüne birde işleyişlerde de sıkıntılar yaşayınca inanın ailem kadar sevdiğim Nazillispor beni çok yoruyor” ifadelerini kullandı.

FEDERASYON BİLE SAHİP ÇIKMIYOR

Yapılan bariz hatalardan sonra federasyonun bile haklının yanından olmadığını söyleyen Nazilli Belediyespor Onursal Başkanı Haluk Alıcık, “O kadar mücadele ediyorsunuz ve ter akıtıyorsunuz ama bir bakıyoruz Sarıyer maçında olduğu gibi hakem hatalarından dolayı emeğiniz çalınıyor. Daha sonrasında hocanız 8 maç ceza alıyor. Kulüp 51 bin TL ceza alıyor. Akabinde Federasyona itiraz etsekte bir sonuç çıkmıyor. Olan Nazilli Belediyespor ve başkanına oluyor. Sonra maçı katleden hakem süper lig maçında 4. hakem olarak görev alıyor ve Federasyon tarafından ödüllendiriliyor. En üstten en aşağı kadar her yerde sıkıntı var. 6 yıldır bu böyle devam ediyor ve artık kendimde devam etme gücünü bulamıyorum” diye konuştu. 

“BEN OLMASAYDIM NAZİLLİSPOR BURALARDA OLMAZDI”

Kendisinin ölünceye kadar Nazilli Belediyespor’u çocuğu gibi seveceğini söyleyen Alıcık, “Ben Nazilli Belediyespor’a başkan olduğumda takım 3. Lig’den son 3 maçta kurtulmuştu. Takımı oralardan aldık. Şuanda baktığımızda da kendimizi başarılı olarak görüyoruz. 3 yıldır 2. Lig’deyiz bir seferde play-off oynadık ve şimdi de play-off yolundayız. Önceki şartları kıyaslarsak şimdi bütün antrenmanlar çim sahada gerçekleşiyor. Tesislerimize baktığımızda Ege’nin en güzel futbol evine sahibiz. Bütün bunları düşünürsek benim gibi spor adamı bile artık futboldan zevk alamayacak duruma geldi. Nazillispor bizim gözbebeğimiz ama herkesin eteğindeki taşı artık dökmesi gerekiyor. Bu takıma herkes sahip çıkmalı. Bu takım sadece Nazilli Belediyespor Başkanının takımı değil, ilçenin takımı olmalıdır. Futbolcu arkadaşlarıma sizden bu dönem Play-Off’u istiyorum dedim. Play-off olmazsa bu dönem Nazillispor’u bırakacağım. Tabii ki Nazillispor’a olan gönül bağım her zaman kalbimde kalacak. Takıma sahip çıkıyoruz ama takdir bile alamıyoruz. Benim gibi sporu seven bir adam bunları konuşuyorsa herkesin şapkasını önüne koyup düşünmesi lazım” diyerek sözlerini noktaladı. 

Haber Kaynağı: ERAY GÖKÇE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder