4 Ekim 2015 Pazar

Özkat: "Adeta altın değerinde 3 puan aldık"

Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta Fethiyespor'u 2-0 mağlup eden Nazilli Belediyespor'un kulüp başkanı Nurittin Özkat, altın değerinde 3 puan aldıklarını belirtti.

Özkat, yaptığı açıklamada, Fethiyespor maçını fırsatları iyi değerlendirerek 2-0 kazandıklarını kaydetti.  

Futbolcuların, strese bağlı olarak oyuna tutuk başladıklarını, ilk yarıda kaçırdıkları penaltı sonrası stresin daha da arttığını ifade eden Nurittin Özkat, "Ancak ikinci yarıda baskımız sonuç verdi ve kazandık. Adeta altın değerinde 3 puan aldık" dedi.

Özkat, maç  bitiminde Nazilli Belediyespor taraftarları ile Fethiyespor Teknik Direktörü Ahmet Yıldırım ve bazı futbolcular arasında yaşanan arbedenin kendilerini üzdüğünü de belirtti. 

Kaynak : ajansspor.com.

Bu arada olayların çıkmasına neden olan Fethiyespor teknik direktörünü ve gereksiz yere takımımızın 2 maç seyircisiz oynamasına neden olan seyircilerimizi de kınıyorum. 
Tabi bu aşırı tepki gösteren koltukları kırıp sahaya atan dağıtılan bayrakları sahaya atan seyirciye. Ben de maçı izledim. Bazı seyirci sessizce dururken takımının ceza alması için uğraşan seyirci benim taraftarım olamaz. 5 lira verip koltuk kırmak takımın ceza almasına neden olmak kimsenin haddine olmamalı! Yönetim her maçı ve tribünleri kamera ile çekerek bu tip seyircinin gerekli cezayı almasını sağlamalı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder