4 Aralık 2007 Salı

Kurşun Askerler

Altınordu'yu seyretmeye 'Ha bu hafta giderim, ha haftaya giderim' derken kısmet Nazilli maçınaymış. Çok merak ediyordum. Gitmez olaydım. Önceden seyreden Altınordulu dostlarım bana anlata anlata bitiremiyorlardı. Neymiş İzmir'in yüzünü güldüreceklermiş. Altınordulu o kadar çok arkadaşım var ki ben de içten içten seviniyordum. Üstelik Yüksel Can'ı da çok severim. Televizyonlarda her vesilede Altınordu yönetimini de İstikrar adına iyi günde kötü günde Yüksel'in arkasında durdukları için hep alkışladıydım.Ama maçı izledikten sonra eşekten düşmüşe döndüm. Benim bildiğim Yüksel bu maç öncesinde ya grip olmuş hap içmiş, ya da aşırı dozda sakinleştirici almış... E be Yüksel, bir takım kötü oynar eyvallah. Ama sen o yürüyen defansınla forvetin arasındaki futbolun asla kabul etmediği inanılmaz mesafeyi nasıl görmez, nasıl ikaz etmezsin...Haa bir de gelelim futbolculara. Bildiğim kadarıyla diğer takımlarda oynayan arkadaşlarınız 'para' diye inim inim inlerken sizin öyle bir derdiniz yok. Seyirciniz de sizleri yanlız bırakmamış, maça gelmiş. Kötü oynama hakkınız var ama, kötü koşma hakkınız yok. Dün yürüdünüz demek size iltifat olur. Siz adeta durdunuz. Ayıptır...Altınordu forması en az Fenerbahçe, en az Göztepe veya en az Altay forması kadar mazisi olan bir büyük kulüp. Bu firma sırf bu marka ismiyle ve de size sunulan bu imkanlarla her maça çıkar ilk yarım saatte ölümüne saldırır ve çarpar gider. Dünkü gibi uyuşuk kurşun askerler askerlik bitince işsiz kalırlar ve üzülürler. Komutanlarıyla beraber...Nazilli Belediye'ye gelince... İyi oynadılar. Disiplinliydiler. Ama bence az attılar...HASAN ELİDEMİR (Yeni Asır)

Nazillispor'da mazisi olan bir kulüp Trabzon'un 2 nci ligden 1 nci lige çıkmak için mücadelede ettiği yıllarda Trabzonsporu yenmiş, Kurulduğu yılın ertesinde 2 nci lige çıkmıştır. Hemde gerçek 2 nci lige şampiyonun direkt 1 nci lige çıktığı hakiki 2 nci lig...
Layık olduğu yere elbette varacaktır.
Ayrıca bu maçla ilgili olarak; Her maçta böyle olmak zorundayız. Kaçırdıklarımızın da yarısını atmalıyız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder