6 Aralık 2007 Perşembe

Ne kadar üzülsek azdır. İşte Erman

Turgutlu'nun golcüsü Erman, ligde 14 golle krallığa koşarken, liglerdeki birçok ekibin attığı gol sayısını da geride bıraktı
2. Lig 2. Grup ekiplerinden Turgutluspor'un gol makinesi Erman Özcan, attığı goller ile takımını sırtlıyor. 16 haftada ağları 14 kez havalandıran tecrübeli golcü, profesyonel liglerde mücadele eden 151 takımdan 41'inin attığı gol sayısını solladı. 2. Grup'ta 11 golü bulunan İzmirspor ile Afyonkarahisar ve 12 golü bulunan Marmaris Belediyespor'dan daha fazla gol atan Erman, "Turgutluspor'da kendimi buldum. Takım arkadaşlarımın desteği ile bu golleri atıyorum. İyi bir takımız. Arkadaşlık ve ikili ilişkiler üst düzeyde" dedi. Öte yandan Irlamaz Çayı Tesisleri'ne gelen çocuklar Erman'a sevgi gösterilerinde bulunarak hatıra fotoğrafı çektirdiler.


Eski golcümüz Erman ÖZCAN'ın yorumunu aşağıda yayınlıyorum. Kendisine teşekkür ediyor, Türk futbolu için başarılarının devamını diliyoruz.

Arkadaşlar ilginiz ve alakanız için teşekkür ediyorum futbol eğlence için yapılan bişey oldunu düşünüyorum ben işimi yapmaya çalıştım bu güne kadar Nazilli spor benim için ayrı bir yeri olan takımdı ama bazı istenmeyen faktörlerden dolayı kalmam mümkün olmadı ama beni unutmadığınızı bilmek ve görmek mutluluk verici saygılarımla... ERMAN ÖZCAN

1 yorum:

  1. ERMAN ÖZCAN
    Arkadaşlar ilginiz ve alakanız için teşekkür ediyorum futbol eğlence için yapılan bişey oldunu düşünüyorum ben işimi yapmaya çalıştım bu güne kadar Nazilli spor benim için ayrı bir yeri olan takımdı ama bazı istenmeyen faktörlerden dolayı kalmam mümkün olmadı ama beni unutmadığınızı bilmek ve görmek mutluluk verice saygılarımla...

    YanıtlaSil