4 Şubat 2008 Pazartesi

''Aslanlar gibi mücadele ettik''

Nazilli Belediyespor'un teknik direktörü Hakkı Aslan, ''Aslanlar gibi mücadele ettik ve kazandık'' dedi.

Hakkı Aslan, yapmış olduğu açıklamada, yerel derbide Aydınspor'u zor da olsa 2-1 yendiklerini ve bu galibiyetle üst sıralar için ümitlerinin arttığını söyledi. Deplasmanda alınan 3 puanın her açıdan önemli olduğuna dikkat çeken Aslan, şöyle konuştu: ''Benim için hayatımın en zor maçlarından birisiydi. TFF 3. Lig, savaşan, mücadele eden futbolcuların başarılı olduğu bir ligdir. Ben futbolcularımı göreve geldiğimden bu yana motive ediyorum. Deplasmanda Aydınspor karşılaşmasında da sahada rakibimizden çok koşan bizdik. Yardımlaşmayı rakibimizden iyi yaptık. Futbolcularım 90 dakika boyunca oyun disiplininden kopmadılar. Aslanlar gibi mücadele ettiler ve hak ettikleri üç puanı da almasını bildiler. Ben tüm oyuncularımı kutluyorum.'' Nazilli Belediyespor Kulübü Başkanı Ali Yüksel de Aydınspor ile yaptıkları mücadelenin sahada kaldığını, her iki takımın da sahada sportmence mücadele ettiğini söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder