11 Eylül 2008 Perşembe

Mağlubiyetten daha kötü haber...

Hakkı Aslan istifa etti.
Nazilli Belediyespor Teknik Direktörü Hakkı Aslan görevinden istifa etti.
Geçtiğimiz hafta Menemen deplasmanında 3-1 lik malubiyetin sorumluluğunun kendisine ait olduğunu beyan ederek teknik direktörlük görevinden istifa eden Hakkı Aslan’ın istifasını yönetim kurulu olağanüstü toplanarak görüşüp kabul etti.
Teknik Direktör Hakkı Aslan’ın istifası ile ilgili açıklama yapan basın sözcüsü Ayhan Yeloğlu; “Geçtiğimiz hafta Menemen deplasmanında aldığımız 3-1 lik yenilgi üzerine Teknik Direktörümüz yönetim kurulumuza istifa dilekçesini sundu. Hakkı hoca istifasına gerekçe olarak menemen yenilgisini göstererek takımın önünü açmak için istifa kararı aldığını, sorumluluğun futbolcularda değil kendisinde olduğunu belirtti. Salı gecesi toplanan yönetim kurulumuz Hakkı hocanın istifasını kabul etti” dedi.
“Şampiyonluk parolası ile yola çıkan bir takım olan Nazillispor’un ilk haftada hak etmediği bir yenilgi yaşaması beni bu kararı almaya zorladı” dediği öğrenilen Aslan’ın yerine kimin geleceği konusunda bir bilgi alınamazken takımda Genel Menejer Orhan İbiş ve Teknik Direktör Yardımcısı Gürhan Sönmez’in tam yetki ile takımın başına getirildiği edinilen bilgiler arasında.
Menemen dönüşünde otobüsten inerken tüm teknik kadro ile helalleşerek ayrılma kararını futbolculara ve teknik heyete açıklayan Hakkı Aslan’ın istifa kararını Menemen yenilgisinden hemen sonra aldığı gösteriyor.

Kaynak: Nazilli Gündem Gazetesi
Yönetim büyük bir hata yaptı hocamızı üzdü her takım mağlup olabilir bu onun şampiyonluğunu engellemez. Şimdi geçen sene olanların aynısı olacak. Hocadan habersiz futbolcularla toplantı yapmak büyük bir hata. Yönetim bunu yapmamalıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder