15 Şubat 2009 Pazar

Yeni Başkan Engin TOPÇU

Nazilli Belediyesi Tiyatro Salonunda yapılan olağan genel kurul toplantısında Engin Topçu Başkanlığa seçilirken, tüzük değişikliği yapılarak 40 kişiden oluşan yönetim kurulu sayısı 30 kişiye indirildi.

Nazilli Belediyespor Başkanlığına seçilen Engin Topçu yaptığı açıklamada “Eskiden olduğu gibi hedefimizden sapmadan takımımızı bir üst lige çıkarmanın hesaplarını yapacağız. Daha önce 40 kişi oluşan yönetim kurulumuzu 30 kişiye indirdik. Tüm yönetim kurulu arkadaşlarımız ile birlikte uyum içerisinde çalışarak başarılara imza atacağımıza inanıyorum” dedi.

Nazilli Belediyesporun yeni yönetim kurulu şu isimlerden oluştu:
ENGİN TOPÇU - BAŞKAN
HİLMİ VOLAKA - 2. BAŞKAN
VAHİT AYSAN - AS BAŞKAN
RECEP AN - AS BAŞKAN
MEHMET ATALAY - AS BAŞKAN
SÜLEYMAN KILINÇARSLAN - AS BAŞKAN
NURİ ARSLAN - MUHASİP
NURETTİN ÖZKAT - BASIN SÖZCÜSÜ
AYHAN YELOĞLU - GENEL KAPTAN
MEHMET KOŞAR - PROFOSYONEL ŞUBE SORUMLUSU
GÜREL ÇIRPANLI - SAĞLIK SORUMLUSU
SELAHATTİN YILMAZ - HUKUK SORUMLUSU
HALUK VOLAKA - ALT YAPI SORUMLUSU
ÖMER YAZGAN - TESİSLER SORUMLUSU
ZİYA AKSÜT - ÜYE
ASIM İÇELİ - ÜYE
SERKAN ÇELEN - ÜYE
RAMAZAN GENÇLER - ÜYE
MEHMET ALİ ŞAHİN - ÜYE
NECDET İZGÜ - ÜYE
MUSTAFA ALTINOK - ÜYE
MUSTAFA AKTAŞ - ÜYE
YAŞAR GÖZDAŞ - ÜYE
GÜRHAN SAĞSÖZLÜ - ÜYE
İZZET AKTAŞ - ÜYE
VEYSEL EKİNCİER - ÜYE
OLGUN TAŞKOPARAN - ÜYE
REŞAT OFLİOĞLU - ÜYE
UMUT PORTAKAL - ÜYE
ALİ MURAT AKÇA - ÜYE

Yeni Başkanımızı ve yönetim kuruluna seçilen tüm üyeleri kutluyor. Hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder