26 Mayıs 2010 Çarşamba

Nazilli Belediyespor'da Başkanlar Yönetimi!

Nazilli Belediyespor yönetimi Haziran ayı başında kongre kararı aldı. Bu sezon lige 2. Lig parolasıyla başlayan siyah-beyazlı yönetim Temmuz transferinde 17, ara transferde 12 futbolcu transfer etmesine rağmen amacına ulaşamadı. Ligin son haftalarında aldığı puanlarla ligde kalmayı başarabildi.


Nazilli Belediyespor yönetimi, temmuz ayında yeni bir yönetim oluşturmak için düğmeye bastı. Kulüp Onursal Başkanı olan Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık kurulacak yeni yönetim için “Bu yönetimin adı başkanlar yönetimi olacak” deyip ismini de koymuş oldu.


Başkanlar yönetimi ile ilgili bilgi veren Haluk Alıcık, “Nazillispor’da son 10 yılda Nurettin Gürsoy, Cengiz Düzgün, Erol Sezgin, Ali Yüksel, Ziya Aksüt, Süleyman Bilen ve Engin Topçu gibi Nazilli’nin sevilen sayılan tüccarlar ve esnafları Nazillspor’da başkanlık görevi yürütmüştü. Bu ağabeylerimizin ve arkadaşlarımızın Nazillispor ile ilgili çok önemli tecrübe ve kazanımları var. Bunları bir araya getirdiğimiz zaman Nazillispor’u üst liglere taşıyacak yönetimi de oluştururuz. Bunu sağlamaya çalışacağım. Başarılı olacağıma inanıyorum” dedi.


Kulüpte bir dönem başkanlık yapan Diş Hekimi Dr. Nurettin Gürsoy, “Sayın Belediye Başkanının bu yaklaşımını destek veriyorum. Böyle bir yönetimde başkanlık görevini de seve seve üstlenirim. Yeterki tecrübeli arkadaşlarımızla böyle bir yönetim oluşturalım,bir araya gelelim birlikte elimizi taşın altına koyalım” dedi.

Kaynak : Nazilli Yeni Haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder