13 Mart 2011 Pazar

İbrahim KIRDEMİR Nazilli'den Ayrıldı!

Nazilli Belediyespor'un en sevilen futbolcusu Kaptan İbrahim KIRDEMİR Nazilli'den ayrıldı.


Sevgili İbrahim kardeşimize Nazilli Belediyespor'a verdiği hizmetlerden dolay çok çok teşekkür ediyor sağlıklı ve başarılı günler diliyorum.

Nazilli'den bu sezonda ayrılan futbolcu sayısı 10'a yükseldi. Küskün teknik direktörler küskün futbolcular sonuç Takım üçüncülükten dokuzuncu sıralara kadar geriledi. Hiç düşündünüz mü devre arasında aldığınız futbolcuları takımları neden satıyor çok başarılılardı da neden sattılar. Herkes bizim gibi mi? Ben daha önce yazdığım yorumlarda hangi büyük takımdan dokuz tane futbolcu gitti demiştim. Fenerbahçe iki tane futbolcusunu gönderdi hiç oyuncu almadı. Elindeki futbolcularla yetindi. Biz takımın iskeletini dağıttık. Teknik direktörle olan sorunları çözmeye çalışmadık direkt olarak gönderdik. Mustafa Ceviz iyi niyetli olarak takımın başına geldi başarılı olmasını tüm içtenliğimle istiyorum. Takımın yaş ortalamasını düşürdük diye övünen yöneticilerimiz var. Biz şampiyonlukla övünelim. Takımda ağabeylik yapacak futbolculara ihtiyaç var takımın tamamı 20 -21 yaşlarında olursa başarıyı beklemek mümkün mü? Yeni futbolcuları kim buldu kim izledi bilmiyorum ancak bu memleketin insanı olarak artık bu takımın başarılı olmasını istiyoruz. Küme düşme korkusu yaşamak istemiyoruz ne yapacaksanız yapın takımı düze çıkarın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder