26 Kasım 2011 Cumartesi

Nazilli Belediye hedefe kilitlendi!

Belediye Başkanı Alıcık, "Camia kenetlendi, el ele verip bu takıma sahip çıkacağız" dedi.
NAZİLLİ Belediye Başkanı ve Nazilli Belediyespor Onursal Başkanı Haluk Alıcık, takıma herkesin sahip çıktığını söyledi. Camialarına karşı yöneltilen asılsız iddialardan uzak kalmak istediğini, belediye ve onursal başkan olarak herkese eşit mesafede olduğunu belirten Alıcık, "Özellikle ilçe protokolümüzün takımımızın maçlarına olan ilgisi beni çok mutlu ediyor. Bizler büyük bir camia olarak hep birlikte kenetlendiğimiz bu yolda sonuna kadar birbirimize destek olmaya devam edecek ve hep birlikte takımımıza '12. Adam' olarak sahip çıkacağız. Futbolcularıyla, teknik yönetimiyle, yöneticisiyle, taraftarıyla hatta protokol üyeleri ile birlikte şampiyon olabilmek içim hep birlikte gayret ediyoruz. Hedefimize adım adım ilerlerken kulaklarımızı olumsuz herşeye karşı tıkıyoruz. Nazilli Belediyespor forması giymiş eski bir futbolcu olarak takımımla gurur duyuyorum. Ve takımımızın hakettiği şampiyonluğa kavuşabilmesi için gereken her türlü desteği vermeye gayret ediyorum" dedi.

Kaynak : Yeni Asır - ALİ SOYDEMİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder