12 Kasım 2013 Salı

Nazilli Belediyespor'dan hakeme tepki!

Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup'ta BUGSAŞ Spor'la 2-2 berabere kalan Nazilli Belediyespor'un kulüp başkanı Hilmi Volaka, kazanabilecekleri karşılaşmadan 1 puanla ayrıldıkları için üzgün olduklarını bildirdi.

Volaka, AA muhabirine yaptığı açıklamada, dünkü karşılaşmada galibiyeti çok istemelerine rağmen hakem engeline takıldıklarını öne sürdü.

Her maçta önce centilmenliğin ve hak eden tarafın kazanmasını istediklerini kaydeden Volaka, şöyle konuştu:

"Bugüne kadar hakemlerimiz hakkında hiç kötü düşünmedim, konuşmadım ve hiç demeç vermedim. Ama dün sahamızda oynadığımız BUGSAŞ Spor maçında, hakem üçlüsünün verdiği kararlar karşısında şaşkına döndüm. Benim gibi karşılaşmayı izleyen TFF gözlemci ve temsilcilerinin de hakemlerimizin verdikleri yanlış kararları gördüklerine inanıyorum. İnşallah bundan böyle önemli karşılaşmalarda TFF hakem görevlendirmelerinde daha dikkatli olacaktır. Camia olarak sahamızda kazanabileceğimiz bir karşılaşmadan tek puan almanın üzüntüsünü yaşıyoruz." 

Volaka, ilk yarıda bir penaltılarının verilmediğini, rakiplerine çalınan penaltının ise "uydurma" olduğunu ileri sürerek, "Karşılaşmalar tecrübeli hakemler tarafından yönetilmeli. Takımların hakları gasp edilmemeli. Ben yine de saha içinde mücadele eden tüm oyuncularımızı kutluyorum" diye konuştu.

Öte yandan dünkü maçta sakatlanarak hasteneye kaldırılan Ali Setirekli'nin durumun iyi olduğu kaydedildi.

Kaynak : ajansspor.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder