28 Eylül 2014 Pazar

Murat Angın'a onurlu görev!

7 yıldır Nazilli Belediyespor'un altyapısında çeşitli görevlerde çalışan genç antrenör Murat Angın Nazilli Belediyespor Teknik Direktörü Ahmet Kazım Ertem'in isteği ve yönetim kurulunun onayı doğrultusunda ‘Yardımcı Hocalık’ görevine getirildi.

1983 doğumlu olan genç teknik adam Murat Angın; “Nazilli ve Nazillispor aşığı olarak, Beden Eğitimi bölümünü bitirdikten sonra akademisyen olarak antrenörlüğe başladım. Bugüne kadar bana verilen her türlü görevi layıkıyla yapmaya çalıştım. Nazilli Belediyespor'umuzun altyapısında 98-99-2000-2001-2002-2003 ve 2004 jenerasyonlarının oluşmasında elimden geldiğince ilgi alaka gösterdim. Ahmet hocamızın isteği doğrultusunda 3 gün önce Profesyonel Takımımızla birlikte idmanlara çıkacağım bilgisi bizzat kendisi tarafımdan bana iletildi ve bu görev beni çok onure etti. Bu görevi bana layık gören Ahmet Kazım Ertem hocama ve bana güvenen Nazilli Belediyespor Yönetim Kuruluna şükranlarımı sunuyorum. Bugüne kadar yaptığım gibi bundan sonrada verilen hiç bir görevden kaçmayıp beni onurlandıran, bana bu kutsal görevi veren kişileri mahcup etmemek için çok çalışacağım” dedi.

Haber Kaynağı: ÜMİT ÖZMEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder