10 Mart 2015 Salı

Nazilli Belediyespor'da tepkiler sürüyor!

Spor Toto 2.Lig Kırmızı Grup'ta golsüz sona eren Altay maçının öncesi ve sonrasında yaşanan olaylara değinen Nazilli Belediyespor Başkanı Nurettin Özkat, konuk ekip taraftarı ve yönetimine tepki gösterdi.
Polisten Altaylı taraftarların alkollü olduğu bilgisini aldığını dile getiren Başkan Özkat, şöyle dedi: "Protokol girişi önünde elinde bira şişeleri olan Altaylı 6-7 kişilik bir grup olayları başlattı. Gözümün önünde bir taraftarımızın yüzüne bira şişesiyle vurdular. Bu olaydan etkilenip stada girdiğimde Altay yönetimine, (Taraftarınızla ilgilenin, vahim olaylar yaşanabilir, polis havaya ateş açtı) dedim. Karşılık olarak, (Bize ne, bu emniyetin işi) cevabını aldım ve gerginlik yaşandı" dedi.
Protokol tribününden Altay yönetimini kovmadığını ifade eden Başkan Özkat, şöyle devam etti: "Protokol tribünü taraftarımızın tam ortasında. Olayların büyümemesi için gözlemciden Altay yönetiminin kendi tribünlerine alınmasını istedim. Kovmak haddim değil. 14 yıllık yöneticilik hayatımda ilk kez böyle bir şey yaşadım. Nazilli'de Aydınspor'u da, Göztepe'yi de ağırladık. En ufak sorun yaşanmadı. Gittiğimiz deplasmanlarda taraftarımız bir kez olay çıkarmadı. Yöneticilik sadece takımla ilgilenmekle olmaz, taraftarınızdan da sorumlusunuz. Sözünüz geçmiyorsa seyirci getirmeyin. Altaylılar tel örgüleri yıkıp, seyircimizin üzerine yürümek istedi. Savaş değil spor yapıyoruz. Kendi taraftarımızı sakinleştirmek için tribünün içine girdim."

KÖR OLABİLİRDİM

Maçtan önce çıkan olaylarda yüzüne bira şişesiyle vurulan Nazilli Belediyespor taraftarı Veysel Çetin, "Kör olabilirdim" dedi. Yaşananlara isyan eden Veysel Çetin, yaşananlara isyan etti, "Şu an yüzümde kaç dikiş olduğunu bile bilmiyorum" diye konuştu. Karşılaşma öncesi bilet kuyruğunda beklerken 5-6 Altaylı taraftarın ellerinde bira şişeleriyle sağa, sola küfrederek olay çıkardığını söyleyen Veysel Çetin, sözçlerini şöyle sürdürdü: "Bir anda kuyruktakilere saldırdılar. Ben o esnada yere düştüm. İçlerinden biri şişeyi yüzümde parçaladı. Ambulansla hastaneye götürüldüm. Benimle ilgilenen kulüp yönetimine ve Belediye Başkanımız Haluk Alıcık'a teşekkür ediyorum."

ALTAY'DAN BELEDİYE BAŞKANI ALICIK'A TEŞEKKÜR

Altay Başkanı Aslan Savaşan, maçtan sonra kendileriyle ilgilenen Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık'a teşekkür etti. Müsabakayı kendi taraftarlarının bulunduğu bölümde izleyen Altay Başkanı Savaşan, "Karşılaşma bitiminde yönetim olarak bir süre statta rakip taraftarın dışarı çıkmasını bekledik. Haluk Alıcık, çıkışta bizlere çay ikram edip olaylar nedeniyle üzgün olduğunu ifade etti. Protokele geç gelmesi nedeniyle tatsızlık yaşandığını söyleyip özür diledi. Nazilli halkıyla bir sorunumuz yok. Taraftarımız da sağduyulu davranıp, tahriklere kapılmamalıydı" dedi.
KAYNAK: DHA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder