14 Mayıs 2007 Pazartesi

Üzgünüz

Ligde kalması için sahasındaki son maçında Mersin İdmanyurdu'nu yenmesi gereken, ancak sahadan 1-1'lik sonuçla ayrılınca 9 yıl sonra 2. Lig'e veda eden Nazilli Belediyespor camiasında büyük üzüntü ve şok yaşanıyor.

Kulüp başkanı Cengiz Düzgün yaptığı açıklamada, son maçta ayaklarına kadar gelen kısmeti teptiklerini, kolay olanı yapamadıklarını bildirdi.

Nazilli'de hiç kimsenin küme düşmeyi kabullenemediğini belirten Düzgün, şöyle konuştu:
''Çok ağır bir yara aldık. Rakibimiz karşısında galip gelemedik. Üzerimizdeki baskı çok olumsuz yansıdı. Durum 1-1 berabere devam ederken bir gol daha atsak galip gelip ligde kalacaktık. Ama bunu başaramadık. Oyuncularımız bizi kurtaracak ve ligde bırakacak mucize golü atamadılar. Strese girdiler. Bu şoku çabuk atlatıp, 3. Lig hazırlıklarına başlamalıyız. Söz veriyoruz. Bu takım nasıl küme düştüyse yine aynı şekilde önümüzdeki sezon tekrar bir üst lige, yani 2. Lige çıkacaktır.''

Ben Nazilli Belediyespor'dan sonra Fenerbahçe'yi tutuyorum. 100 ncü yılında Fenerbahçe'nin şampiyonluğu benim için buruk bir sevinç oldu. Nazilli'mizin güzel takımı bir alt lige düştü ayağımıza gelen fırsatı teptik. Biz onlara bağlı değildik ama onlar bize bağlı idi. Biz galip gelseydik kurtuluyorduk. Neyse bu takıma bir kaç takviye ile yeniden 2 Lig B'ye ve ordan da 2.Lig A'ya çıkmak hedefimiz olmalı. Nazilli şehrinin bu gücü ve potansiyeli var. Yine de bir takımımız olduğu için mutlu olmalıyız. Benim çocukluğumda Nazillispor 1974 veya 1975 yıllarında 3.Ligden düştü ve kulüp kapandı. Lise yıllarımda bir maça gidemedim. Takımımı destekleyemedim. 1984 yılına kadar Nazilli'nin bir takımı yoktu. Bu takımımıza sahip çıkmalıyız. Bu futbolcu kardeşlerim Nazilli Belediyespor'u yeniden 2.Lig'e çıkarsınlar onlardan başka birşey istemiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder