17 Haziran 2007 Pazar

Nazilli'den gizli atak

Nazilli Belediyespor, yeni sezonda yepyeni bir kadro oluşturmaya hazırlanıyor। İç transfer görüşmelerinden olumlu sonuç alamadıklarını ve futbolcuların yüksek rakamlar istediklerini belirten Başkan Cengiz Düzgün, yeni arayış içine girdiklerini belirtti. Yarın teknik patron Erhan Dodanlı ile toplantı yapacaklarını ve durumu değerlendireceklerini belirten Düzgün, "Yeni bir Nazillispor yaratacağız. 3. Lig'de misafiriz. Hedefimiz tekrar Lig B'ye çıkabilmek" diye konuştu.

Ben bu haberde gizli bir atak göremedim ancak haberi yine de siteye koydum. Yönetime kesinlikle köstek olmak istemiyorum. Ben bu takımı ve doğduğum şehri seviyorum. Averajla ligden düşen bu takım 2-3 iyi futbolcu takviyesi ile yeniden 2.Lig B kategorisine yükselebilirdi. Şimdi takım neredeyse dağıldı. İyi futbolcularımız kapış kapış başka takımlara gidiyor. Teknik direktör ne kadar iyi olursa olsun iskeleti bozulmuş yeniden oluşturulan bir takım birbirlerine alışma süresince bocalayabilir. İnşallah ben yanılırım da süper bir takım ortaya çıkarırsınız ve Şampiyon oluruz. Ama korkarım ki biz de Aydınspor gibi 3.Lig takımı olduk. (aslında 4.Lig) Bu şehir daha iyi şeylere layık.

Ayrıca Uğur'un sponsorluğu ile ilgili ne faaliyetler var? Bunları açıklayın. Bu siteye yorum yazmaktan çekinmeyin. Ayrıca aldığınız haberleri garda88@yahoo.com adresine yazabilirsiniz. Bu sitede yayınlayabilirim. Burada şunu yine belirtiyorum. Köy, belde hatta mahalle takımlarının bile internet siteleri var ama bizim takımımızın resmi bir internet sitesi yok. Takımımız Nazilli belediyesinin sitesinin içinde bir bölümde eskimiş haberlerle tanıtılıyor. Bu teknoloji devrinde hala internetten yararlanma siteyi takımın yayın organı haline getirme şansını ne yazık ki kullanmıyoruz. Teknlojiye ve yeniliklere kapalı olmak bize hiçbirşey kazandırmaz aksine kaybettirir.

2 yorum:

  1. kesinlikle dogru goruslerin..bende uzun zamandir nazillibelediyespor.org la ugrasamiyorum..cunku yurt disindayim.. fazla zamanim olmuyor onun icin.. belediye yapin artik su takima bir site.. YE-TERRR...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil