22 Kasım 2008 Cumartesi

Nazilli Belediyespor Gözaltında!

Yaşanan performans düşüklüğü nedeniyle yönetim ve teknik heyet bir dizi karar aldı. Devre arasına kadar takım kampa alınırken, futbolcular günde sadece 3 saat dışarı çıkacak Tesislerin kapısına da bekçi diken kurmaylar telefonla görüşme yapmaya bile yasak getirdi.
2.Grup'ta ateş hattından kurtulmaya çalışan Nazilli Belediyespor'da, yönetim ilginç bir uygulamaya imza attı. Takımın son haftalardaki performans düşüklüğünü futbolcuların disiplinsiz yaşamasına bağlayan yönetim, siyah-beyazlıları adeta gözaltına aldı. Ligde 14 puanla 8. sırada yer alan takımda yönetim, futbolcuları devre sonuna kadar tesislerde kampa alarak bir dizi yasak getirdi. Buna göre, günde çift idman yapacak futbolcular tesisten sadece 19.30-22.30 saatleri arasında çıkabilecek. Tesislerin kapısına da bir bekçi diken siyah-beyazlı yönetim, giriş çıkışları denetlerken 22.30'dan sonra da oyuncuların telefonla konuşmasını yasaklayarak dışarıyla bağlantısını koparıyor.
ÇAKIR'DAN YAKIN TAKİP Nazilli Belediyespor'un çok iyi oyunculardan kurulu bir takım olduğunu belirten Teknik Direktör Zeki Çakır, ilginç uygulamanın sebebini ise şöyle açıkladı: "Futbolcularımın güç kaybını prensipsiz yaşamaya bağlıyorum. Bizde buna çare bulmak için Ege'de eşi ve benzeri olmayan tesislerimizde bir dizi uygulamalar getirdik. Tesiste futbolcuların her türlü ihtiyacını karşılayacak donanım var. Teknik ve idari heyetimiz futbolcularla daha yakından ilgilenecek" dedi. Teknik Menajer Orhan İbiş ise "Profesyonel ligde duygusallık olmaz. Futbolcularımızla tam bir kolej takımı havası içersinde olacağız. Nazilli'yi hak ettiği yere getireceğiz" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder