18 Ekim 2009 Pazar

Yönetim Karar Veremedi!

Şampiyonluk hedefleyen ve ince eleyip sık dokuyan yönetim karar vermekte zorlanıyor.

Liste başında ise Ercan Ertemçöz, Zeki Çakır, Hayri Obüs ve Turgut Uçar gibi isimler var

Sezona kötü bir başlangıç yapan ve Teknik Direktör Yüksel Can ile yolları ayıran Nazilli Belediyespor, tam bir teknik adam traği yaşanıyor. Siyah-beyazlı yönetim, tavsiye edilenler ve araştırmalar sonucunda kalabalık bir liste ile karşı karşıya kaldı. Can'ın sözleşmesinin feshedilmesinin ardından yönetim, teknik direktör için arayışlara başlarken gündeme tam 28 teknik adam geldi. Önceki gün yapılan yönetim kurulu toplantı sonucunda ise Ercan Ertemçöz, Zeki Çakır, Hayri Obüs, Turgut Uçar, Ali Yalçın, Faik Demir listenin ilk sırasında yer alan isimler oldu.

PROFİL BELLİ
Liste başındaki teknik adamlarla görüşmelere başlayan yönetim, en kısa sürede sorunu çözmek istiyor. Dümene geçecek yeni çalıştırıcının profilini belirleyen Başkan Topçu, "Nazilli, hedefleri olan bir ekip. Ve bu futbolcu kadrosu ile bulunduğu yeri haketmiyor. Şu an kırılma noktasındayız. Ve daha fazla puan kaybetmeye tahammülümüz yok. Bu yüzden hedefleri olan, heyecanını kaybetmemiş, patlama yapaca bir hoca arıyoruz. Gündemde çok isim var, bu adaylardan yapımıza en uygun olanını seçeceğiz" diye konuştu. Siyah-beyazlı ekibi Ankara deplasmanında Keçiören Bld karşısına genel menajer Orhan İbiş çıkaracak.
Kaynak : Yeni Asır - ALİ SOYDEMİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder