4 Aralık 2009 Cuma

BAŞKANI AĞLATAN MAÇ.!

Nazillibelediyespor 8 hafta sonra sahasında Tekirova Belediyesporu 3-2 yenip galibiyetle tanıştı. derin bir oh çeken yönetim kurulu Nazilli sporun ligin dibine demir atmaktan kurtulmasının sevincini yaşıyor.

Nazillisporun 2-1 mağlup iken taraftarların dakikalarca yönetim istifa bağırmaları şeref trübününda gergin anların yaşanmasına neden oldu. Taraftarlara ayıptır yapmayın diyen başkan Haluk Alıcık’a dinlemeyen taraftarları.. Nazilli sporlu futbolcular attıkları iki golle susturmasını bildi.


90+3 galibiyet golünü atan Nazillispor o ana kadar gerilen ortamı bayram havasına çevirdi. Gerilen belediye başkanını Haluk Alıcık gerilimini gözyaşları ile boşalttı.


Nazillispor basın sözcüsü Gürdal Yüzügüler “Nazillispor olarak çok zorlu günlerden geçiyoruz. Yeni bir takım kurduk bugüne kadar her türlü fedakarlığı yapmamıza rağmen bir türlü istediğimiz sonuçları alamadık. Her maçta yönetim olarak eksiksiz maçlara gittik futbolcularımıza destek verdik. Ama taraftarlarımıza yaranamadık. Dün belediye başkanımız galibiyet golünden sonra boşalıncaya kadar ağladı. Başkan “biz bunu hak etmiyoruz böyle giderse ben bu işte yokum” sözü hepimizi düşündürdü. Bizde çok tedirginiz taraftarlarımıza sadece şu sözü veriyoruz “bize destek verin çalışma zevkimizi kırmayın”dedi.


Kaynak : nazilliyenihaber.org - Mustafa ÜNLÜ


Nazillispor taraftarı hayal kırıklığı yaşadığı için böyle davranmıştır. Şampiyonluğa oynayan bir takım beklerken takımının bu durumda olduğun kabullenememektedir. Takım 2-3 maç arka arkaya kazandığında ve alt sıralardan kurtulduğunda bütün olumsuz hava yok olacaktır. Yönetim istifa etse yerine kim gelecek yeni yönetim mi maçlarda oynayacak. Bu takımı iyi duruma yine bu yönetim getirecek ve gerekli önlemleri alacaktır. Belediye başkanımızın bu durumda olması hepimizi üzmüştür. Takım galip geldiğinde bu seyirci takımını bağrına basmasını bilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder