17 Şubat 2012 Cuma

Nazilli futbolla yükselecek!

Belediye Başkanı Alıcık: Futbol bir kentin vizyonudur. Futbol ile yapacağınız tanıtımı parayla yapamazsınız.

3. Lig 2. Grup'ta en yakın rakibine 11 puan fark yapan ve 2. Lig'e göz kırpan Nazilli Belediyespor'un, Onursal Başkanı ve Belediye Başkanı Haluk Alıcık, "Her şeyi planlayarak yaptık. Transferde en ince ayrıntıları düşündük. İstikrarı seçtik" dedi. "Futbol bir kentin vizyonudur, fotoğrafıdır" diyen Alıcık, "Futbolla yapacağınız tanıtımı parayla yapamazsınız. Nazilli futbolla çehresini değiştirecektir. Hergün dua ediyorum, allahım ne olur bana şampiyonluğu nasip et diye" dedi. Alıcık, şöyle devam etti: "Günümün 2 saatini kulüpte geçiriyorum. Genelde deplasman maçlarını kaçırmıyorum. Takımla öylesine içli dışlı olduk. Kadromuzdan yeni Rıdvan'lar, Kadir'ler, Serkan'lar çıkartacağız. Altyapıda da önemli adımlar atıyoruz. Futbolcularımıza teklif geliyor. Bu bizi çok gururlandırıyor. Biz istikrarı seçtik. O nedenle şimdiden mevcuttaki futbolcularla sözleşmeleri uzatıyoruz. Akhisar bizim için çok iyi bir örnek. Nazilli, Bank Asya'da neden olmasın. Sporun içinden gelen bir belediye başkanı olarak spora gereken önemi ve desteği vermeye çalışıyorum. İlçelerimize sentetik çim sahalarımızı yapıyoruz. Sporu sevmek ve sevdirmek çok önemli. Sadece büyük kulüplerde değil altyapıdan amatör kulüplere kadar Nazilli'de çok sayıda sporcuyu yetiştirerek profesyonel yapıyoruz."

Kaynak : Yeni Asır - ALİ SOYDEMİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder