15 Haziran 2014 Pazar

Nazilli’nin Yeni Patronu Taner Gülleri Oldu!

12 Haziran Perşembe günü olağanüstü genel kurula gidecek olan Nazilli Belediyespor yönetimi, genel kurula bir gün kala Taşkın Güngör’ün sözleşmesini karşılıklı olarak fesh ederek, Teknik Direktör Taner Gülleri ile anlaştı.

Esat Ergüler Tesisleri’nde 1 yıllık sözleşmeye imza atan Taner Gülleri, Nazilli’ye şampiyonluk yaşamak için geldiğini söyleyerek, siyah-beyazlı camiadan destek istedi. Nazilli Belediyespor’u yakından takip ettiğini ifade eden Gülleri, “Nazilli, sporu özellikle futbolu çok seven ve şampiyonlukları hak eden bir kentimiz. Tek yumruk olunduğu takdirde başarılı olacağımızı düşünüyorum. İlk defa teknik direktör olarak bir takımın başında görev yapacağım. Bana güvendikleri için Nazilli Belediye ve Belediyespor Onursal Başkanımız Haluk Alıcık, Kulüp Başkanımız Hilmi Volaka ve yönetim kurulu üyelerime teşekkür ediyorum” dedi.


GÜLLERİ’NİN YARDIMCILARI HAFTAYA BELLİ OLACAK

İmza törenine, Nazilli Belediye ve Belediyespor Onursal Başkanı Haluk Alıcık, olağanüstü genel kurulda aday olmayacağı yönünde açıklamalar yapan Kulüp Başkanı Hilmi Volaka, Basın Sözcüsü Gürdal Yüzügüler ve mevcut yönetim kurulu üyeleri katıldı. Süper Lig ve PTT 1.Lig’de uzun yıllar futbol yaşantısına sürdüren Taner Gülleri, Giresunspor, Samsunspor ve Göztepe’de yardımcı teknik direktörlük görevlerinde bulunmuştu. Kulüp Başkanı Hilmi Volaka, Teknik Direktör Taner Gülleri’nin yardımcılarının önümüzdeki hafta belli olacağını söyledi. Volaka, tekrar aday-olup olmayacağı şeklinde sorulan soruları cevapsız bıraktı.

Kaynak : nazillihavadis.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder