1 Nisan 2009 Çarşamba

Nazillispor hedefi vurur!

Teknik patron Özbağcı, "Isparta ve Bandırma'dan avantajlı döndük. Lig sonunda ilk sırada biz oluruz" dedi

Nazilli Belediyespor Teknik Direktörü Adnan Özbağcı, gruptaki en zorlu iki deplasmanda yenilmediklerini ve büyük avantaj yakaladıklarını söyledi. Menemen ile 4 puanlık farkın 3 puanlı sistemde önemli olmadığını belirten Özbağcı, "Sahaya iyi futbol yansıtmak, modern futbol oynamak, seyirciye zevk veren futbolumuzu geliştirmek istiyoruz. Şu anda herkes çok istekli, şevkli ve arzulu. Herhangi bir sıkıntımız da yok. Grubu lider bitirmek için hiçbir engel görmüyorum" dedi.

DESTEK ŞART
Özbağcı, şöyle devam etti: "Başka Nazilli Belediyespor yok. Bu takıma herkes sahip çıkmak zorunda. Çünkü bu işin sonunda bir üst lige çıkmak söz konusu. Ben iddia ediyorum, bu gruptan çıkan takım bir üst lige çıkacaktır. Ligler açısından 5 grup içinde değerlendirdiğimizde en iyi grubun bizim bulunduğumuz grup olduğunu düşünüyorum. Nazilli'de yaşayan herkes bu işe el atmalı, destek vermeli. Sabırla, bıkmadan, usanmadan birbirimize kenetlenmemizi istiyorum. Birlik bütünlük şart." 
Yeni Asır - BURAK HAKERLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder