23 Şubat 2010 Salı

Kötü sözler taraftara yakışmıyor!

Nazilli Belediyespor teknik direktörü Gürkan Zora taraftara tepkili.. Zora, taraftarın kendisine "ana avrat" küfretmesine isyan ederken, ''Taraftarımızın takımlarını çalıştıran bir teknik direktöre küfür etmelerini yakıştıramıyorum'' dedi.

Nazilli Belediyespor'un teknik direktörü Gürkan Zora, ''Taraftarımızın takımlarını çalıştıran bir teknik direktöre küfür etmelerini yakıştıramıyorum'' dedi

Teknik direktör Zora, Muğlaspor maçında takım 1-0 mağlup iken son onbeş dakikada taraftarların kendisine, ailesine küfür ettiğini, böyle bir olaya da hiçbir yerde rastlamadığını ifade etti.

Zora, ''2-1 kazandığımız Muğlaspor maçının sevincini yaşayamadım. Nasıl olur da taraftar kendi takımlarını çalıştıran bir teknik direktöre ana avrat küfür ederler. Nazilli Belediyespor çok büyük bir camia. Bu taraftarı bu camiaya yakıştıramıyorum. Bunlar bu camiadan bir bir ayıklanmalı'' dedi.

Kulüp başkanı Engin Topçu da ''Bütün bu yaşananlar alışık olmadığımız puan cetvelindeki yerimizden kaynaklanıyor. İnşallah Muğlaspor maçı ile hem futbolcularımız hem de taraftarlarımız bu stresi atmış olurlar. Bu zorlu maçı kazanarak üç puan almayı başardığımız için de elbette çok sevinçliyiz'' diye konuştu.

Kaynak : ajansspor.com

Bu kişileri taraftar olarak kabul etmiyorum. Bütün küfürcü taraftarları kınıyorum. Ne kendi Teknik Direktörüne, takım futbolcularına ve yönetimine ne de rakip takıma ve taraftarlarına küfür edenler bizden değildir. Her takımın kötü günleri olabilir. Bu kötü günleri birlikte atlatacağız. Aleyhte tezahurat takıma hiç birşey vermez aksine bütün futbolcuların ve teknik heyetin motivasyonunu bozar. Unutmayın Aydın İlinin profesyonel futbol liglerindeki tek temsilcisi Nazilli Belediyespor takımı 26 yaşında. Bu takımın daha iyi yerlere gelebilmesi için iyi futbolcular, iyi yönetim, iyi teknik direktör kadar iyi ve efendi futbol taraftarlarına ihtiyacı var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder