2 Ağustos 2013 Cuma

Nazilli'de başkan belli oldu!

Nazilli Belediyespor'da mevcut başkan Hilmi Volaka, yeniden başkanlığa seçildi.

Esat Ergüler Spor Tesisleri'nde yapılan Nazilli Belediyespor Olağan Genel Kurulu'nda tek liste ile gidilen seçimlerde mevcut başkan Volaka güven tazeledi. 

Kongrede ilçe Kaymakamı Mehmet Okur, Belediye ve Nazilli Belediye spor onursal Başkanı Halik Alıcım, İlçe Emniyet Müdürü İlyas Karpınar’da hazır bulundular. 

Kongrede konuşan Başkan Hilmi Volaka, “Önümüzdeki yeni sezonda hedefimiz PTT 1.lig geçtiğimiz sezon PTT l.ligin kapısından döndük. Bu yeni sezonda işi baştan sıkı tutacağız. Oluşturacağımız güçlü bir kadro ile bunu başaracağız. 45 olan yönetim kurulumuzu 32 ye düşürdük” dedi. 

Nazilli Belediye ve Belediyespor onursal Başkanı Haluk Alıcık ise “Geçtiğimiz sezon PTT 1 ligine yükselmeyi playoflarda kaçırdık. Hayırlısı olsun. Şayet PTT 1 ligine yükselseydik. Üst üste şampiyon olarak tarihe geçecektik. Ama bu yeni sezonda işi şansa bırakmayacağız” diye konuştu. 

İlçe Kaymakamı Mehmet Okur ise “Ben Nazilli Belediyesporun kendi sahasında oynadığı maçlarını kaçırmadım. Elde ettiği başarıları ile de sevindim. Ve gurur duydum. El ele verdikten sonra birlik beraberlik içinde başarılamayacak hiçbir şey yok. Yeter ki başarmak için istekli olalım. Ben Nazilli Belediyesporun yeni sezonda hedefine ulaşacağına olan inancımı koruyorum” dedi. 

Kongre sonunda Nazilli Belediyespor yönetim kurulu Hilmi Volaka, Ziya Aksüt, Nevzatİzgü, Özgen Türker, Gürdal Yüzügüler, Yaşar Gözdaş, Mustafa Altınok, MehmetAtalay, Nurettin Özkat, Mehmet Koşar, Taner Günana, Arif Şentürk, Ali Aydın, Gürel Çırpanlı, Ali Çankır, Mustafa Aktaş, İrfan Bezci, Ahmet Uluhan, İbrahim Sarınoğlu, İsmail Hakkı Özsavvran, Mehmet Ali Türel, Ali Gürsoy, Cemalettin Topçu, Murat Kaplan, Kemal Aslan, Zafer Kun, Mustafa Tuğrul, Haluk Volaka, Erol Karakuş, Erkan Erkoç, Özay Kaçmaz, Mehmet Uğurlu’dan oluşurken Denetleme kurulu üyeliklerine de Nurettin Gürsoy, Ümit İlker Tangal ve Yılmaz Kınlı seçildiler.

Kaynak : ajansspor.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder