2 Ocak 2016 Cumartesi

Nazillispor'da hüzünlü veda!

Nazilli Belediyespor ’un başarılı futbolcusu Halil Çelik sözleşmesini karşılıklı olarak feshettiğini açıklayarak bir veda mesajı yayınladı.

1.5 yıldan sonra Nazili Belediyespor’dan ayrıldığını açıklayan Halil Çelik’in duygu dolu veda mesajı sosyal medyada da birçok Nazillisporlu taraftarlar tarafından paylaşıldı. Çelik’in veda mesajı altına yazılan  “adam gibi adam” yorumları dikkat çekti.
Halil Çelik veda mesajında şu ifadeleri kullandı;
“Bugün itibariyle 1.5 sezondur formasını severek terlettiğim Nazili Belediyespor ile olan sözleşmemi karşılıklı anlaşarak feshetmiş bulunmaktayım. Başta Belediye Başkanımız sayım Haluk Alıcık olmak üzere bütün Nazilli Belediyespor yönetimine bana verdikleri destekten ötürü teşekkür ederim. Ayrıca Nazilli de yaşayan Nazillili olan olmayan bu sevdaya gönül vermiş beni seven sevmeyen destek olan olmayan Nazilli Belediyespor taraftarınsa teşekkür ederim. Kimseyle kötü ayrılmadım, kimseyle problem yaşamadım. Bütün takım arkadaşlarıma yeni yılda başarılarla dolu bir 2. Devre diliyorum. Onlar her şeyin en iyisini hak ediyorlar”

Kaynak : nazillimanset.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder