11 Mart 2008 Salı

''Hedefimize bir adım daha yaklaştık''

Nazilli Belediyespor'da, teknik direktör Hakkı Aslan, ''Hedefimize bir adım daha yaklaştık'' dedi!

Sahasında Balıkesirspor'u 2-0 yenerek, son 6 hafta yakaladığı çıkışını sürdüren Nazilli Belediyespor'da büyük sevinç yaşanıyor.

Teknik direktör Aslan, yaptığı açıklamada, Balıkesirspor karşısında oyuncularının çok iyi mücadele ettiklerini ve sonucunda da haklı bir galibiyet aldıklarını belirterek şöyle konuştu:

''Oyuncularımı yürekten kutluyorum. Hepsinin alınlarından öpüyorum. Çünkü hepsi de saha içinde canla başla çalıştılar. Şimdi hedefimize bir adım daha yaklaştık. Balıkesir karşısında tüm oyuncularım, verdiğim tüm görevleri yerine getirdiler ve karşılaşmanın ikinci yarısında da iki altın gol bularak hedefe ulaştılar. Bu seriyi bir kaç hafta daha sürdürürsek, mutlu sona ulaşan takım oluruz.''

Hedeflerinin öncelikle ilk 5 takım arasına girmek olduğunun altını çizen Aslan, ''İnşallah önümüzdeki haftalarda da ilk beş takım içerisine gireceğiz. Ben lig bitimine kadar ilk üç takım içerisine girerek, doğrudan bir üst lige çıkacağımıza inanıyorum. Bu arada, bu hafta bizleri yalnız bırakmayan ve 90 dakika boyunca takımlarını destekleyen taraftarlarımıza da ayrıca teşekkür etmek istiyorum'' diyerek sözlerini tamamladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder