8 Ekim 2008 Çarşamba

Nazilli Belediyespor'un yeni Teknik Direktörü Zeki Çakır oldu.

Nazilli Belediyespor, Teknik Direktör Zeki Çakır ile anlaştı. Esat Ergüler Tesisleri'nde düzenlenen imza törenine Nazilli Belediye Başkanı Aytekin Kaplan, Nazilli Belediyespor Kulüp Başkanı Erol Sezgin, Teknik Direktör Zeki Çakır, Nazilli Belediyespor Yönetim Kurulu Üyeleri Hilmi Volaka, Ziya Aksüt, Engin Topçu katıldılar.
HEDEFİ OLAN BİR TAKIMA GELDİM
İmza töreninin ardından kısa bir açıklama yapan Nazilli Belediyespor Teknik Direktörü Zeki Çakır, hedefi olan bir takıma geldiğini söyleterek, "Nazilli Belediyespor'u uzun bir süredir takip ediyordum. Nazilli Belediyespor hedefi olan bir takım. Ben de hedefi olan bir Teknik Direktörüm. Bu nedenle başarılı olmak için gereken çabayı göstereceğim. Yönetim Kurulu ile, futbolcusu ile, teknik heyeti ile, taraftarı ile ve basını ile bir ekip olarak çalışmayı arzu ediyorum" dedi. Nazilli Belediyespor'un tesislerine hayran kaldığını dile getiren Zeki Çakır, böyle tesislerin 2. Lig, hatta 1. Lig kulüplerinde bile olmadığı söyleyerek sözlerini tamamladı.
KAPLAN: HOCAMIZA GÜVENİYORUZ
Nazilli Belediye Başkanı Aytekin Kaplan ise, Teknik Direktör Zeki Çakır'ın kariyerine güvendiklerini belirterek, "Nazilli Belediyespor Zeki Çakır'ın da gayretleri ile hedefi olan 2.Lig'e çıkacaktır" şeklinde konuştu. Yardımcı Antrenörlüklerini Bekir Limanlar, Atila Küçüktaka (Kaleci Antrenörü) ve Güran Sönmez yapacağı Zeki Çakır'ın Nazilli Belediyespor ile 1,5 yıllık sözleşme yaptığı açıklandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder