5 Ağustos 2009 Çarşamba

NAZİLLİSPOR YENİ SEZONU AÇTI

Aydın’ın profesyonel liglerdeki tek temsilcisi olan Nazilli Belediyespor 2009-2010 sezonunun açılışını görkemli bir tören ile yaptı. Bir çok ünlü ismin katıldığı açılış töreni Esat Ergüler tesislerinde başladı. Kulüp tesislerinde bir araya gelen futbolcular, yöneticiler ve sezon açılışına katılan ünlü isimler burada tesisleri gezerek hatıra fotoğrafı çektirdiler. Açılış törenine Nazillili Rıdvan Dilmen’in yanı sıra Gürkan Uygun (Memati), Oğuz Çetin, Semih Yuvakuran, Gökhan Keskin, Zeki Önatlı, Recep Çetin, Nurettin Yıldız, Mustafa Eskisoy, Hakan Zerenman, Acun Ilıcalı ve Tanju Çolak katıldılar.
Kulüp tesislerindeki ziyaretin ardından sezon açılışına katılan davetliler Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık ve Nazilli Belediyespor Yönetim kurulunun Sümer Parkta verdiği öğlen yemeğinde bir araya geldiler. Daha sonra Şehir Stadyumunda düzenlenen törenlere geçildi. Binlerce taraftar Nazilli Belediyespor’a yeni sezon öncesinde moral vermek için tribünleri doldurdular.
Sezon açılışında konuşan Kulüp Başkanı Engin Topçu yaptığı konuşmasında; “Geçen sezon yaşadığımız şansızlıklar nedeniyle kaçırdığımız şampiyonluğu bu sezon yakalayacağız. Bu yıl hakkettiğimiz gerçek yerimiz olan 2. Lig için mücadele edeceğiz. Tecrübelerimizle takım içindeki eksikliklerimizi tespit ederek önlemlerimizi aldık. Hedefimiz şampiyonluk ve bunu başaracağız. Yönetimimiz, Belediye Başkanımız, Hocalarımız ve futbolcularımızla bir bütün olarak bu sezon şampiyonluk ipini göğüsleyeceğiz. 2009-2010 sezonu camiamıza ve tüm takımlara hayırlı olmasını diliyorum” dedi.
Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık ise yaptığı konuşmasında; “2009-2010 futbol sezonunun öncelikle camiamıza ve tüm kulüplere hayırlı olmasını diliyorum. Yeni sezon öncesinde Nazilli Belediyespor olarak iddialı bir ekip oluşturduk. Hedefimiz olan şampiyonluğa ulaşmak adına gereken her türlü önlemimizi aldık. Yönetimimizle, teknik heyetimizle ve futbolcu kardeşlerimizle birlikte hedefimize emin adımlarla yürüyeceğiz. Ben takımımıza sonuna kadar güveniyorum. Ben inanıyorum ki sezon sonunda futbolcularımız yüzümüzü kara çıkarmayacaklar. Tüm taraftarlarımızı takımlarına güvenmelerini ve sonuna kadar desteklemelerini bekliyorum.” dedi.
Kaynak Nazilli Gündem Gazetesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder