21 Kasım 2010 Pazar

Nazilli Belediyespor'da yüzler gülüyor..

Nazilli Belediyespor'un Diyarbakır Kayapınarspor karşısında 10 kişi kalmasına rağmen son dakikada attığı gollerle 3-1'lik galibiyeti, taraftarlarına ikinci bir bayram sevinci yaşattı.

Karşılaşmadan sonra konuşan, Nazilli Belediyespor Onursal Başkanı ve Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık, ''Takımlarını bu bayram gününde yalnız bırakmayan tüm taraftarlarımıza teşekkür ediyoruz. Oyuncularımızı yürekten kutluyoruz. 45 dakika 10 kişi oynamalarına rağmen attıkları 3 gol ile altın değerinde üç puan almayı başardılar. Oyuncularımız kazandıkları üç puanı da tüm taraftarlarımıza bayram hediyesi olarak armağan ettiler'' dedi.

Kaynak : ajansspor.com

Bayram nedeniyle Nazilli'deydim ve maçı izleme şansım oldu. Futbolcumuz Fatih Özer daha önceden sarı kartı olmasına rağmen bir anlık sinirinin kurbanı oldu. Hakeme itiraz etti 2 nci sarı karttan kırmızı kart gördü. Maçta ilk golümüzü atan ve en iyi olan futbolcularımızdan birisinin bir anda maçtan çıkması takımımızı sarstı. Bu nedenle son dakikalar hariç çok tutuk ve zevksiz bir maç oldu. Bu takımımız geçen seneye göre çok daha iyi bir takım. Futbolcumuz kırmızı kart görmeseydi rahat bir galibiyet alırdık. Maçı seyretmeyip skoru görenler rahat bir maç olmuş gibi düşünebilirler. Yüzümüz son dakikalarda yaptığımız akıllı ataklar ve galibiyeti istememiz sayesinde oldu. Tüm futbolcularımızı kutluyorum. Buradan Fatih Özer kardeşime maçlarda daha sakin olmasını hakeme itiraz etmemesini rica ediyorum.
Ayrıca seyircimizin de daha sabırlı takımına zarar vermeyecek şekilde tezahürat yapmasının gerekli olduğunu düşünüyorum. Hakemle oynamanın hakem aleyhine sürekli tezahüratın bize bir faydası olmaz. Ayrıca gözlemciye kafayı takan bazı seyirciler vardı. Bunlar bize yakışmıyor. Futbolumuzu oynayıp galip gelip daha sonra da galibiyetin tadını çıkarmalıyız.

1 yorum:

  1. Değerli hemşehrim yorumuna sonuna
    kadar katılıyorum.Tesadüf bende bayram nedeniyle Nazilli'deydim ve çok uzun süre sonra o stad'ta bir Nazillispor maçını seyrettim. 2.golü kendi çocuğumuz Mehmet Ersavaş'ın atması da ayrıca sevindirici oldu.Ben 3.golü de Mehmet Ersavaş attı gibi gördüm ama Kenan atmış.
    Bursa'da bir Nazilli'li.

    YanıtlaSil